De grote verhuizing - Reisverslag uit Marigot, Dominica van Senna Dassen - WaarBenJij.nu De grote verhuizing - Reisverslag uit Marigot, Dominica van Senna Dassen - WaarBenJij.nu

De grote verhuizing

Door: Senna

Blijf op de hoogte en volg Senna

22 Februari 2013 | Dominica, Marigot

Dag allemaal daar in het koude Nederland! Even een kort berichtje uit het zonnige Sint-Maarten.

Deze week zijn Wim, ik en onze huisgenoten verhuisd. Het appartement waarin we verbleven was toch niet wat we ervan gedacht hadden. Het was zeer gehorig en we hadden redelijk wat overlast van insecten. Ook moesten we ’s ochtends bijna een uur naar school reizen omdat het verkeer hier ’s morgens hartstikke vast staat.

Van een paar andere stagiaires hadden we begrepen dat er nog een mooi appartementencomplex schuin tegenover de school lag. Daar zouden nog een paar kamers vrij zijn. Via via was het ons dan gelukt om een afspraak met de huisbazin te maken. Afgelopen dinsdag zijn we de appartementen gaan bezichtigen en het complex was inderdaad een stuk luxer dan dat van ons. In eerste instantie lag de prijs wel een stuk hoger, maar omdat we met 5 mensen tegelijk zouden verhuizen, hebben we een hele goede prijs kunnen afspreken.
Onze huisbaas was hier natuurlijk niet blij mee! We moesten meteen dezelfde avond nog eruit van hem, want dan kon hij het vanaf de volgende dag weer verhuren. Een echte zakenman, haha! Helaas hebben we het geld van de resterende week niet teruggekregen, maar gelukkig heeft de nieuwe huisbazin ons een beetje gematst!

De heren hebben nu allemaal hun eigen studio, met eigen slaapkamer, keuken, wc en badkamer. Ik heb mijn eigen studio in een ander appartement. Ik heb mijn eigen slaapkamer, wc, wasbak en douche, maar ik deel de keuken met 2 meiden en 2 jongens. Ik kende hen wel al allemaal en ik ben eigenlijk wel blij dat ik nu wat meer meiden om me heen heb! In dit complex zitten we nu ook met 11 Nederlandse stagiaires dus lang leve de lol!

Gisteravond is onze begeleider van de school in Hasselt ook aangekomen dus de komende week gaan we vanalles met hem doen.

Tot snel weer!
Dikke kus, Senna de bruine poepchinees!

  • 22 Februari 2013 - 16:17

    Lidwine:

    Hey Senna,
    blij te horen dat alles goed gaat. Wrijf het er maar lekker in dat jij in de zon zit en wij in de zon, maar stervenskoud. Geniet ervan, deze ervaring neemt niemand je meer af.
    Dikke poen van Lidwine

  • 22 Februari 2013 - 18:40

    Carole:

    Goed bezig, ben benieuwd.
    Kus mam

  • 23 Februari 2013 - 17:16

    Karin :

    Leuk je weer ff gezien te hebben op skype vanmiddag (ochtend voor jou haha).
    En fijn om te zien en te horen dat je het naar je zin hebt daar.
    xxx

  • 11 Maart 2013 - 11:15

    Anke:

    Gaat hier ook nog een keer wat op verschijnen of zit je al helemaal in het sfeertje "komt morgen wel....." ??????

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Dominica, Marigot

Senna

Hallo allemaal, Zoals jullie misschien al weten ga ik van 27 januari tot 3 mei stage lopen op het eiland Sint-Maarten. Op deze pagina kunnen jullie mijn reisverhalen lezen. Veel leesplezier!

Actief sinds 17 Jan. 2013
Verslag gelezen: 528
Totaal aantal bezoekers 10450

Voorgaande reizen:

27 Januari 2013 - 03 Mei 2013

Senna in Sint-Maarten

Landen bezocht: