Het is bijna zover! - Reisverslag uit Eijsden, Nederland van Senna Dassen - WaarBenJij.nu Het is bijna zover! - Reisverslag uit Eijsden, Nederland van Senna Dassen - WaarBenJij.nu

Het is bijna zover!

Door: Senna

Blijf op de hoogte en volg Senna

17 Januari 2013 | Nederland, Eijsden

Nog maar 1,5 week en dan vertrek ik naar Sint-Maarten. Het begint al behoorlijk te kriebelen moet ik zeggen. Het lijstje is bijna afgewerkt en dat zou dus betekenen dat ik er klaar voor ben! Ben benieuwd......

Vandaag heb ik deze blog aangemaakt. Het is speciaal voor vrienden en familie die willen weten wat ik allemaal uitspook daar op de zonnige Antillen.
Als je me wil volgen, schrijf je dan in op de mailinglijst of like mijn pagina op facebook. Zo krijg je automatisch een melding als ik iets geplaatst heb.

Alvast veel leesplezier!

Groetjes,
Senna

P.s.Voor degene die me graag willen bellen, mijn skype-account is: senna.dassen

  • 17 Januari 2013 - 11:49

    Philip Beckers:

    Hey Senna,

    Ik ga deze blog zeker op de voet volgen. Ik hoop echt dat je daar een schitterende tijd beleeft. Geniet daar van het mooie weer (niet dat het hier minder is..lol) en hopelijk kom je terug met geweldige verhalen.

  • 17 Januari 2013 - 11:52

    Senna Dassen:

    Dankjewel Philip! Jij ook alvast veel succes met je stage! Je gaat dat vast goed doen! ;)

  • 17 Januari 2013 - 13:09

    Bram Nijs:

    Oh leuk idee Senna! Ik ga het zeker volgen!

    Geniet ervan en veel succes met de stage en we horen de verhalen snel :)

  • 17 Januari 2013 - 17:01

    Melissa Justiniano:

    Ik volg natuurlijk jouw reisverslag! Veel plezier en natuurlijk ook veel succes gewenst daar lieve schattebol xxx

  • 17 Januari 2013 - 18:50

    Dina D'hondt:

    Sennatje ! Veeeel plezier daar, geniet ervan en ik hoop dat je er enorm veel uit leert
    Hopelijk post je veel foto's zodat we stikjaloers kunnen worden op jou ;-)
    xxx

  • 22 Januari 2013 - 19:01

    Carole:

    Koffer al gepakt???

  • 22 Januari 2013 - 19:28

    Virgie:

    Goeie reis succes met je stage en vooral genieten gr.virgie

  • 31 Januari 2013 - 16:49

    Anke:

    halloooooooo, leef je nogg?????

  • 05 Februari 2013 - 19:24

    CArole:

    Wordt het niet eens tijd dat je wat schrijft??

  • 07 Februari 2013 - 20:18

    Marjo En Toon:

    Nu de wintersport erop zit ben ik wel meer en meer jaloers.Marjo ziet het klimaat daar bij ook wel zitten.Hopen dat het je goed blijft gaan,en tot weer eens.kus,liefs uit Steyl

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Eijsden

Senna

Hallo allemaal, Zoals jullie misschien al weten ga ik van 27 januari tot 3 mei stage lopen op het eiland Sint-Maarten. Op deze pagina kunnen jullie mijn reisverhalen lezen. Veel leesplezier!

Actief sinds 17 Jan. 2013
Verslag gelezen: 817
Totaal aantal bezoekers 10450

Voorgaande reizen:

27 Januari 2013 - 03 Mei 2013

Senna in Sint-Maarten

Landen bezocht: